
Syftet med konferensen är att stimulera och stärka arbetet för kvinnofrid i de olika myndigheterna. Men även att sprida den kunskap och de erfarenheter som finns och att blicka framåt.
Konferensen vänder sig till personer som i sitt yrke eller ideella arbete möter våldsutsatta kvinnor, barn och unga som upplever våld och/eller män som utövar våld samt till forskare och politiker.
Läs mer och anmäl dig här.