Copywritern, föreläsaren och författaren Christina Knight släpper boken Not buying it – A Guide to a New Era of Advertising.

Christinas bok Mad Women – A Herstory of Advertising kom ut våren 2013 och fick mycket uppmärksamhet världen över. Boken tar upp erfarenheter, berättelser och reflektioner från kvinnor i reklambranschen men också branschens jämställdhetsproblem med bara 20 procent.

Nu är det dags för uppföljaren Not buying it – A Guide to a New Era of Advertising. Boken riktar sig framför allt till kvinnor i kommunikationsbranschen och är en praktisk guide med handfasta råd som tar upp hur en kan bli bättre på att ta plats, söka jobb och löneförhandla, men också hur en bäst hanterar härskartekniker och sexuella trakasserier. Läs mer om boken i denna intervju med Christina Knight i Dagens industri.

Här kan du köpa boken. Sveriges Kvinnoorganisationers följare får 20 % rabatt! Ange koden: kvinnolobbyn_knight_2018 (gäller till och med den 6 juni).